Stel-zh Geplaatst op 24-11-2009, 22:31
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op een zekere avond hebben mijn vriendin claire en ik een vriend bij ons uitgenodigd, peter was al een tijdje vrijgezel geweest maar had sinds kort weer een vriendin welke hij vanavond zou meebrengen om haar aan ons voor te stellen. Peter is het type jongen wat bij vrouwen goed in de smaak valt, hij versierde immers op zn 17e een danseres van 22 uit een plaatselijke discotheek. Nadat die relatie dus na 2 jaar was vastgelopen nam ie nu savannah mee, zn nieuwe vlam.

Een uur later dan het afgesproken tijdstip komt peter bij ons thuis aan zoals we van hem gewend waren. Het meisje wat naast hem stond was adembenemend mooi, echt een vrouw waar ik ook voor zou kunnen vallen. Maarja zo'n meid houdt toch alleen maar van stoere goeduitziende jongens zoals peter, niet dat ik een lelijke jongen ben maar voor mijn gevoel was zij effe iets te hoog gegrepen voor mij. Toen mn vriendin en ik in de keuken stonden om wat drinken te pakken voor onze gasten liet mn vriendin al blijken dat zij ook heel enthousiast over savannah was.

Van mn vriendin wist ik dat ze niet vreesde voor de vrouwenliefde, dit had ik immers al meerdere malen mogen meemaken. Toen we in gesprek raakte bleek savannah ook nog eens heel spontaan te zijn, en op een heel open manier over sex te praten. Peter had haar waarschijnlijk verteld over de de fantasieen die we deelden met zijn voormalige vriendin. Dat kwartetje wat er nooit van is gekomen deed die avond veel stof opwaaien.

Savannah liet meerdere malen doorschemeren dat zij daar nooit een probleem van zou maken, zij was immers ook bi sexueel en had daar ook al ervaringen mee. Binnen het uur heerste er zon geladen spanning dat we het allemaal warm kregen. Savannah zat op een gegeven moment claire's rug te strelen en toen besefte ik dat het raak was.
peter en ik keken elkaar veelbelovend aan, en we besloten even buiten wat te gaan roken.

Buiten praatte we honderduit over onze mogelijke op komst zijnde uitspatting. Wat we zagen toen we terug de woonkamer inliepen overtrefte onze diepste verlangens, claire en savannah lagen elkaar uitgebreid te tongzoenen op de bank. Toen ze vroegen of wij hun wilden vergezellen hoefden we daar niet lang over na te denken. Ik ging op de bank achter savannah zitten en peter achter mijn vriendin die daar duidelijk geen bezwaar tegen had.

Savannah hield van aktie dat was me wel duidelijk, ze begon me wild te kussen en greep direct vol in mn kruis. Ze masseerde met een hand mn mn pik en met de andere hand wreef ze mn hals waardoor ik een keiharde pik kreeg. Aan de andere kant van de woonkamer gebeurde vast iets soortgelijks, maar een ieder zal begrijpen dat ik me daar op dat moment niet mee bezig hield. Al zoenend kleden savannah en ik elkaar uit, uit haar topje komen 2 fantastisch strakke borsten niet al te groot maar heerlijk strak met rechtopstaande tepels.

Mijn mond dwaalt af naar haar borsten en terwijl ik haar verwen voel ik hoe mn kleding me haast van het lijf gescheurd word. Behendig ontdoen wij ons al vrijend van onze laatste kledingstukken, en als we dan met zn 4en helemaal uitgekleed op onze hoekbank liggen zie ik dat er toch iets is waarin peter me niet voorbij streeft, toch schijnt claire zn pik heerlijk te vinden ze zuigt eraan alsof haar leven er vanaf hangt. Als savannah dat ziet besluit ze niet achter te blijven en begint mij ook heerlijk te pijpen.

Ik geniet van haar prachtige lichaam en streel haar kutje waar ik net bij kan als ik me helemaal uitstrek. Ze vraagt of ik geniet en dat kan ik op dat moment alleen maar beamen, als ik bijna op klappen sta besef ik dat er meer moet gebeuren de avond is immers nog jong, ik duw haar achterover op de bank en begin haar strakke kale kutje hartstochtelijk te likken eerst langs haar lippen dan zachtjes over haar klitje om vervolgens haar kut heerlijk te zoenen.

Ik ga er helemaal in op als ze zegt dat ze geneukt wil worden, ook dat klinkt me als muziek in de oren en til haar aan haar armen omhoog.
savannah drukt me op haar beurt weer wild achter over gaat over me heen hangen en brengt mijn gezwollen pik voorzichtig bij haar binnen.
in het begin doet ze het nog voorzichtig maar al gauw begint ze wild te rijden , met harde klappen ramt ze mn lul tot de wortel in haar krappe kutje, en iedere stoot ervaar ik als een lichte aardebeving.

Ik voel dat ze heel erg vochtig word totdat op een gegeven moment het vocht langs mn benen druipt. Savannah begint zwaar te kreunen en opeens komt ze spuitend klaar over mij heen aangezien ik dit nog nooit had meegemaakt vond ik dat een overweldigend gevoel. En reageerde ik daarop met grote golven zaad die ze tot diep in haar onderbuik gevoeld moet hebben.

Nog geen 5 seconden later komt claire op de achtergrond klaar terwijl peter haar op zn hondjes neemt, zoals gewoonlijk wil ze zaad proeven en ze vraagt peter in haar mond te spuiten dit laat peter zich geen 2 maal vragen en bedekt haar gezicht met een flinke laag sperma. uitgeput liggen we op de bank, een beetje moe maar voldaan. Wel besluiten we dat we bij het volgende kwartet wat meer BI actie willen zien.

Met dit goede voornemen nemen we afscheid bij onze voordeur en zoenen elkaar nog eens innig. Die avond beleven claire en ik opnieuw geile sex in onze slaapkamer omdat de opgedane ervaring een geildheid in ons naar boven brengt die niet zomaar wegebt.

meld dit bericht aan een moderator

Op zoek naar een lekkere meid 18-35 
jonah1966 Geplaatst op 25-11-2009, 08:54
verwijderd
Verstuur privé bericht

Tof verhaal stel, met veel plezier gelezen!!

Engels onderschrift verwijderd door Tinkerbelletje, zie regels. 
Patricia1964 Geplaatst op 25-11-2009, 12:25
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

In 1 zucht uitgelezen... wat een heerlijk verhaal!!

heb de hoofdprijs al 
esthertje Geplaatst op 25-11-2009, 12:31
user icon
verwijderd
Verstuur privé bericht

mooi verhaal!!

You only live once..