|
dustie23
|
Geplaatst op 23-11-2009, 20:34 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Van de baas moest en zou ik naar die bepaalde cursus gaan in Dortmund. Het was een cursus waar je de vaardigheden van het Duitse bedrijfsleven zou op doen en deze zou kunnen toepassen op de zaak. Hij wilde het mij niet aan doen dat ik alleen moest dus moest Kim, de nieuwe medewerkster van 21 jaar maar met me mee. Kim was een blond meid, met volle borsten en een heerlijk strak jong lichaam. Ik pikte haar op in Den Haag en we zouden samen naar Duitsland rijden. Om 8.20 stond ik bij haar voor de deur en belde aan. Ze deed open in een sexy mantelpakje en schreeuwde haar moeder gedag, want ze woonde nog thuis. Ik zette haar koffer in de auto en we vertrokken richting Duitsland. Het was nogal koud buiten dus ik zette de verwarming in de auto lekker warm en dat was blijkbaar een hint voor Kim. Ze trok haar jasje uit en zat met haar strakke witte blouse naast me in de auto en ze genoot van het uitzicht.
Eenmaal in Dortmund aangekomen gingen we naar het hotel. We wilden allebei inchecken toen de medewerkster aangaf dat de baas maar voor 1 kamer had gereserveerd. Het hotel bleek vol te zijn en we moesten dus samen op de tweepersoonskamer. Kim stemde hiermee in en zo gezegd, zo gedaan. We kwamen de kamer binnen en pakten onze koffers uit. Toen dat klaar was begaven we ons naar het restaurant want we hadden na de reis wel trek gekregen. Ik nam een biefstuk met aardappeltjes en Kim genoot van een heerlijke schnitzel. We raakten wat aan de praat en kregen het al snel over relaties. Hierop vroeg ik of Kim bezet was of dat zo'n mooie meid toch vrijgezel was. Kim gaf hierop snel antwoord dat ze vrijgezel was en dat ze de spanningen wel een beetje mist. Ik vertelde haar dat ik ook nog vrijgezel was en naar het zelfde snakte. We praatten nog wat door en na verloop van tijd begaven we ons naar de kamer want we moesten er morgen weer vroeg uit. Eenmaal op de kamer aangekomen kropen we allebei in ons aparte bed, want helaas was er geen tweepersoonsbed. Ik wenste haar goedenacht en mijn ogen vielen snel dicht.
De volgende ochtend ging de wekker al weer om 07.00 uur en ik sprong snel onder de douche. Toen ik fris en fruitig er onder weg kwam kleedde ik me aan en sprong Kim onder de warme straal. Ik zei dat ik vast naar beneden ging om te ontbijten en Kim volgde al snel. Ze had een rokje aan met een blouse waarvan ze, expres, haar bovenste 2 knopen los had gelaten. Ik zei er niets van en genoot van mijn heerlijke croissantjes met een glas koude melk. Toen we klaar waren sprongen we in de auto om naar de locatie van de cursus te gaan. We kwamen aan bij de locatie en ik zette Kim vast af en parkeerde de auto om de hoek. Het was een soort vergaderzaal waar we samen met nog 6 mensen uit Nederland plaats namen en les kregen van een Duitse en Nederlandse man. De lessen waren wat saai en ik begon me al snel te vervelen. Ik zat tegenover Kim en kon mijn ogen niet van haar afhouden. Ze had het door en keek me met een stoute blik aan. Plots voelde ik een voet langs me been gaan en ik wist genoeg. Deze moest wel van Kim zijn. Ik keek stiekem onder de tafel en zag dat het inderdaad haar voet was. Ze liet haar voet tussen me benen glijden en streelde met haar tenen zacht over mijn pik. Ik voelde een erectie opkomen en zij merkte dit ook. Ik genoot en dwaalde volledig af van de cursus. Ik werd suf en moest mijn aandacht weer op de leerstof richten. Om 16:15 uur was het afgelopen en ik liep met Kim naar de auto. Ze zei niets maar lachte alleen maar naar me.
We reden terug naar het hotel en namen direct plaats aan het diner. Ik nam hetzelfde als gister en Kim nam dit deze keer ook. We dronken een paar wijntjes en ik voelde me wat losser worden. Toen het eten op was liepen we terug over de gang naar de kamer. Plots greep Kim me bij me hand en trok me tegen de muur, terwijl we nog niet eens op de kamer waren. Ze zoende me met haar volle lippen en ze trok de kamerdeur open. Ik kon niets zeggen en het was al gebeurd, ik lag op haar bed en zij zat bovenop mij. Ze begon me weer te zoenen en ik merkte dat die wijntjes haar goed hadden gedaan. Ik liet me warme handen over haar rug glijden en knoopte zachtjes haar blouse open. Ik keek uit op een stel volle borsten en gaf er een lekkere kus op. Kim zoende me nog voller en ze trok mijn shirt over m'n hoofd en begon van boven naar beneden mijn hele bovenlichaam te zoenen. Ik deed haar blouse uit en knoopte haar bh aan de achterkant los en haar borsten sprongen er direct uit. Ik nam ze in m'n hand en onder het zoenen streelde ik met een vinger over haar tepels. Ze begon zachtjes te kreunen en genoot van mijn tepelmassage. Kim verdween met haar hoofd naar beneden en ze trok de riem uit m'n broek en knoopte hem los. Ze trok m'n broek naar beneden en nam gelijk m'n boxer mee. Daar lag ik dan, met een sexy meid van 21 jaar met een strak lichaam in de baas zijn tijd. Kim nam m'n stijve lul in haar hand en begon me met heerlijke slagen te trekken en ik genoot er vol van. Ik legde haar naast me neer en trok haar rokje omlaag. Ik keek uit op een mooie roze string en kon het niet laten om ook deze uit te trekken. Haar lekkere strakke natte poesje kwam te voorschijn en ik liet me vingers er over glijden. Ze was zo nat dat ik al snel met me vingers erin gleed en haar heerlijk begon te vingeren. Kim werd hier zo wild van dat ze langzaam naar beneden kroop en haar lippen om mijn stijve lul liet glijden. Ze begon me vol genot te pijpen en liet mijn stijve pik heerlijk in haar mondje glijden. Ik draaide haar als snel bij zodat ik haar natte poesje met mijn warme tong kon likken. Ik gleed over haar clitje en ze kreunde het uit. Vol genot likte ik haar heerlijk kutje en haar vocht lekte op mijn lippen zo over m'n keel. God was was deze meid nat! Al snel klom Kim op me en liet ze zich op mijn stijve pik glijden. Ik gleed in haar en ze voelde zo heerlijk warm en strak aan dat ik hier te geil van werd. Ik begon langzaam te stoten en Kim gleed heen en weer over mijn stijve pik. Ik pakte haar borsten vast en voerde het tempo nog wat op. Ik streelde zacht over haar tepels en ze werd helemaal gek. Neuk me, neuk me, schreeuwde ze alleen maar. Plots klom ze van mijn pik af en nam hem weer even in haar mond. Haar warme lippen gleden over die glanzende natte pik van me en ik hield het bijna niet meer. Ze had het door en stopte, om mij bovenop haar te draaien en ik gleed weer in haar. Ze spreidde haar benen en genoot hoe mijn stijve pik diep in haar kutje gleed en ik haar weer diep neukte. Ze schreeuwde het uit! Dieper, dieper! Ik ging zo diep als ik kon! Kim liet haar vingers over haar clitje glijden en kreunde dat ze bijna kwam. Voor mij zou het ook niet lang meer duren en ik voelde mijn warme zaad op komen. Ik voelde haar komen en spoot haar vol met mijn warme zaad. Stralen warm vocht spoot ik in haar strakke poesje. Ze genoot en kreunde hard van genot. Ze trilde het uit, wat kwam ze heerlijk klaar! Ik bleef nog even op haar liggen. Toen we weer op adem waren gekomen ging ik naast haar liggen. We hadden allebei niet durven dromen dat het zo'n cursusweek zou worden. Kim lachte naar me en zei niets. Ze viel in slaap en de volgende cursusdag zou op ons wachten. Maar hoe zou die zijn afgelopen...
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Zoekt misschien wel jou ;) |
|
|
|
|
|
|