|
Nimja
|
Geplaatst op 18-11-2009, 15:39 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
De spanning was op het station al aanwezig, voordat we elkaar weer zagen misschien zelfs wel. Zelfs toen we het perron opliepen waren we elkaar al aan het strelen, plagen en zoenen. De trein waar we in moesten was erg lang, geen enkele persoon wilde blijkbaar helemaal achterin zitten. En, gelukkig voor ons, de laatste coupe was een niet standaard coupe, omdat het lange banken waren voor 4 mensen naast elkaar, in de plaats van de 2-persoons banken.
We zaten er snel en begonnen elkaar weer te zoenen, jij op mijn schoot in je korte rokje en maillot en ik in mijn eenvoudige pantalon. We zoenden heftig, onze handen strelend over elkaars rug. Je voelde goed hoe graag ik je wilde, mijn warmte zo dichtbij, mijn tong diep in je mond. Ik was je zachtjes al over je benen aan het strelen, de wildheid uitstellen omdat we nog stil stonden bij het station, alles zou nog kunnen gebeuren.
En dat gebeurde ook.
Een groep van vier meiden, tussen de 16 en 18, zagen ons wild zoenen en gingen 'zogenaamd onopvallend' staan kijken. Ik moest erom lachen en samen zwaaiden we naar ze. Het verveelde hun snel en, tot mijn verbazing, liepen ze gewoon weg en gingen niet eens bij ons zitten. Sterker nog, de ruimte bleef leeg, zelfs nog toen we vertrokken.
Ondertussen was mijn hand al geslopen naar je billen om de maillot naar beneden te trekken. Deels was dit al gepland, de maillot was makkelijk zo te trekken dat je 'm snel weer aan kon doen maar ik wel overal bij kon. Om plagend over je kont te strelen en tussen je benen te gaan om je vochtige vrouwelijkheid te verwennen. Iets waar ik met plezier aan begon.
Ik voelde hoe mijn vingers soepel in je gleden en je van binnen streelden, hoe je kussen heviger werden terwijl ik je daar van onder verwende. Mijn vingers gleden zo gemakkelijk in en uit, je kroelde op mijn schoot van genot. En ik genoot mee. Mijn duim ging af en toe over je clitje terwijl mijn vingers diep in je beweegden, en zich kromden om je g-plek te strelen.
Jou vingers gleden over mijn broek heen terwijl je ander hand over mijn rug aaide, onder mijn shirt door. Het duurde even voordat je de riem en de knoop los had, maar snel zat je hand over mijn penis heen te wrijven en had ik moeite om me nog te concentreren op jou genot. Je streelde mij eerst, bijna plagend, maar de volgende zoen had jou vingers strak om mijn penis heen, op en neer bewegend terwijl je hem uit mijn broek haalde.
Ik trok je met mijn hand in je naar me toe, mijn vingers zo stevig tegen je heupbotten aan terwijl je mij zo die in je voelde bewegen. Ik wilde je net zo graag als jij mij en we hadden niet zo veel tijd. Maar de spanning was heerlijk, elk moment zou er iemand binnen kunnen komen en ons betrappen.
Maar alles was nog veilig, want ondanks misschien een lichtelijk verfrommeld uitziend stelletje, als je tegenover mij op de bank zou gaan zitten en je maillot snel optrok zou niemand kunnen vermoeden wat we net gedaan hadden. Ik had altijd mijn jas nog om over mijn kruis neer te leggen wat ook voldoende zou werken.
Het was (nog) niet nodig.
Ik bleef in je stoten met mijn vingers, je zoenen met mijn lippen en jou hand om mijn penis voelen. We wachtten nog even totdat we allebei het niet meer konden weerstaan. Ik trok je dichterbij, met je beide benen naast me terwijl ik iets naar achteren leunde op de bank. In luttele momenten was je zo op me dat mijn penis aan jou ingang stond, nog heel even wachten we, mijn hand streelde 'm tegen je aan, voelend hoe warm we beidden waren.
Je bewoog naar beneden, mijn penis in je laten glijdend en allebei keken we in elkaars ogen, gevangen door lust en spanning. Ik bewoog nog een beetje omhoog met mijn heupen om nog dieper te zitten en voelde hoe diep ik in je kon glijden, ondanks de positie. We bewogen eerst langzaam, zo opgewonden allebei dat we veel te gevoelig waren om meteen snel te gaan.
Elke keer voel ik hoe mijn penis zo diep in je glijd, mijn handen op je heupen, al onze kleren nog aan bijna. Toch stoot ik diep in je, keer op keer. Jou benen helpt je om hoog en ik met mijn heupen. Af en toe zoenen we nog, onze tongen wild bewegend in elkaars mond. We weten dat dit niet lang kan duren, maar we genieten ten volle.
Het tempo stijgt. We stoten harder en sneller, elke keer mijn penis zo heerlijk diep in je. Ik voel hoe het al snel teveel voor me wordt en wil je tegenhouden, maar we kunnen niet meer stoppen. We blijven snel stoten en ik voel hoe een wild orgasme mij overstemt. Maar we mogen geen geluid maken, een dunne deur verder zijn wel mensen, mensen die ons zouden kunnen horen en kunnen komen kijken.
De wilde schreeuw mocht mijn lippen niet ontsnappen, maar ik kwam hard in je klaar en voelde hoe je om mij samentrok, je vagina melkte mijn penis zoveel je kon. Allebei zoenden we elkaar om te voorkomen dat we geluid maakten.
Daarna bleven we zachtjes zitten in de stilte na het orgasme, genietend van elkaar.
We gingen daarna snel van elkaar af, je boog nog even voorover zodat je mijn penis schoon kon maken met je lippen en jezelf daarna fatsoeneren. Ik deed ook mijn penis weer terug en mijn broek netjes dicht. Het enige wat nog wel belangrijk was, was het raam opendoen zodat echt bijna alle bewijzen wegwaren.
Grijnzend keken we elkaar aan en verstrengelden we weer in een zoen.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Weaver of dreams... |
|
|
|
|
|
|