Ouwelul Geplaatst op 16-11-2009, 00:27
verwijderd
Verstuur privé bericht

Na al die keren van zoveel leuke, gezellige maar vooral heel herkenbare gesprekken te hebben gehad was het dan eindelijk zover...Ik ga je ontmoeten...Opgewonden pakte ik mn spulletjes bij elkaar om op weg te gaan...Vanuit brabant naar het hoge noorden...Zo ver weg van huis was ik nog niet eerder geweest voor een jongen maar voor jou had ik wel naar Australië gereisd...Met je lieve glimlach in gedachten stapte ik in de trein...een rit van bijna 4 uur die gewoonweg voorbij vliegt...Vlindertjes fladderde rond in mijn buikje en bij elk volgend station voelde ik steeds meer kriebelen...Mijn poesje tintelt al bij het idee van aankomst en mijn tepeltjes priemen bijna door mijn spijkerjurkje heen... In mijn fantasie had ik het al helemaal uitgestippeld maar de werkelijkheid beloofd nog veel beter te worden...Eenmaal aangekomen op het station was naar jou uitkijken het eerste wat ik deed maar omdat ik je nog nooit in het echt had gezien zat er niets anders op je te bellen waar ik je kon vinden...waar je wachtte...waar ik heen moest....Ik geloof dat ik je al aan de telefoon had voordat hij amper één keer was overgegaan en toen ik je op me af zag komen lopen wist ik het zeker...Deze jongen is hét helemaal...Zo groot, zo stoer...als in mijn stoutste dromen...Nog nooit eerder wilde ik iemand zo graag kussen en proeven als de eerste keer dat ik jou zag...en dat was dan ook precies wat gebeurde...Je heerlijke lippen vonden de mijne zo snel dat mijn hoofdje begon te duizelen en zorgde ervoor dat mijn broekje nu helemaal niet meer droog bleef...Hoe we die eerste keer naar je huis gereden zijn is me een raadsel want ik kon me op niets anders concentreren dan op jou...Je doet de deur open en je laat me voor gaan naar binnen en nog voordat de deur weer dicht is kan niets me meer weerhouden...Zo snel als we kunnen kleden we onszelf uit, neem ik je hand en sleur je naar jou bed...Ondanks dat ik stiekumpjes licht schrok van de grote van je heerlijke pik twijfel ik geen moment...Je prachtige ogen kijken me zo diep aan...Zo vaak als ik je al op de cam had gezien, zo nog mooier ben je in het echt en ik wil niets liever dan je inmiddels hard geworden pik in mijn mondje nemen....en dat doe ik dus ook...Jij liggend op bed...Ik op mn knietjes tussen je benen zittend om je stijve lul te zuigen...ik zie je ogen zwart worden...Die enorme geile blik die je nu nog steeds krijgt op het moment dat je me gaat neuken...Voor de eerste keer in mijn leven laat ik me helemaal gaan...Ik voel je handen over mijn hele lichaam...Je vingers kriebelen al mijn intieme plekjes...Die je zo goed weet te vinden...Zo goed dat ik zelf niet eens weet dat ze bestaan...Ik voel hoe je pik groeit in mijn mondje...Je maakt me zo geil dat ik je in me wil...Maar jij laat het niet toe...Draai je eens om hoor ik je zeggen...ik draai me zo om dat mijn glad geschoren poesje boven jou gezicht komt...Dan laat ik me door jou heerlijk likken...Langzaam laat je je tong rondjes langs en over mijn klitje gaan...Ik voel hoe je me proeft...Het voelt beter dan ooit en steeds harder begin ik je te zuigen...hmmm...Niets smaakt zo lekker als het vocht dat drupt uit je gezwollen eikel...De gedachte dat jij mijn kutje likt maakt dat ze begint te gloeien...Zo warm en heet...En dan ineens gebeurt het...Ik hou het niet meer...ohhh...mijn heupjes bewegen op en neer zodat mijn kutje met de beweging van je tong mee gaat...jaaa....owmijngod...ik voel...ik wil...jaaa...ik kommm...Mijn spiertjes trekken samen en je blijft maar sabbelen...tot ik helemaal uitgeschokt bent...en zelfs dan ga je nog een beetje door...Dan plots gooi je me op mijn rug en duwt mijn benen omhoog zodat ze tegen je brede borst steunen...Even kruisen onze blikken elkaar om daarna naar beneden te kijken...Om te zien hoe je zachtjes je dikke pik langs mijn vochtige kutje laat glijden...Heel voorzichtig duw je een stukje van je eikel mijn kutje in om hem snel weer eruit te halen...Uitdagend laat ik je zien hoe ik met mijn rechtopstaande tepeltjes speel...Zo gaan we een tijdje door tot we het geen van tweeen meer houden en ik je diep in me wil voelen stoten...Gelukkig deel je mijn ideeen...Jij zo groot geschapen...Ik zo'n krap kutje...Dat kan alleen maar geweldig worden...Met 1 stoot druk je hem naar binnen...Een schok gaat door me heen...Het past niet helemaal...Jou dik gezwollen pik in mijn natte, krappe kutje...Onze zweterige lichamen ineen verstrengeld...Ik klem me stevig om je heen en voel hoe je langzaam in me op en neer beweegt...Ietsje sneller zou wel lekker zijn en weer lees je mijn gedachten...Bij iedere stoot gaan we sneller en een beetje dieper...De wereld vervaagt om me heen...Alleen wij tweeen lijken nog te bestaan...Helemaal in extase draai je me weer om om me hard op z'n hondjes te kunnen pakken...Op mijn knietjes en handen steunend duw ik mijn kontje omhoog en laat mijn glinsterende kutje aan je zien...Even laat je je vingers erlang glijden maar dat duurt niet lang...Je wil komen...Je zaad diep in me spuiten...Zo diep als mogelijk is...Omdat je lul in heel zijn stijfheid krom loopt raakt het op deze manier precies mijn Gspot...Ik hoor hoe je bij elke stoot zwaarder gaat ademen...Steeds dieper, harder...Mijn kutje krampt om je
lul...Jaaa...Doe me...Laat me komen als jij komt...Jaaa!!!...Met een rauwe kreet en als een explosie diep van binnen spuit je al je zaad in me...Mijn kutje knedend van genot...Ik laat me rustig op mijn buikje zakken met jou nog bovenop me...Voorzichtig haal je hem eruit en rol je van me af...Samen bezweet...Uitgeput...Glimlachend naar elkaar...Daar zo liggend voel ik onze sappen langs mijn lipjes lopen...Tijd voor koffie en een peuk...Nu een dik jaar verder doen we het nog steeds bijna elke dag...Op ongeveer dezelfde manier...Wie zegt dat steeds hetzelfde saai is???

Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 16-11 00:32.

meld dit bericht aan een moderator

Hou van leer en sm 
waarheenvoor Geplaatst op 16-11-2009, 00:36
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Knap een man die schrijft uit een vrouwenperspectief.

Wel geil verhaal, ik wilde naar bed maar nu......

vrienden willen alleen maar de bal 
Patricia1964 Geplaatst op 16-11-2009, 01:04
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Is inderdaad heerlijk geschreven...

more more

heb de hoofdprijs al 
chickie1984 Geplaatst op 16-11-2009, 01:26
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

aj aj aj ook ik hou het niet droog, en niet van sentimentele emotie, ik wil gepakt worden en hard ook!

jonah1966 Geplaatst op 18-11-2009, 13:21
verwijderd
Verstuur privé bericht

Tof verhaal ouwelul! Moedig bovendien.

Zelf schrijf ik ook regelmatig seksverhalen en soms mail ik ze gericht. Ik verzamel momenteel moed een nieuwe te schrijven en hier te posten...

Tot later,
Jonah

Engels onderschrift verwijderd door Tinkerbelletje, zie regels. 
jonah1966 Geplaatst op 18-11-2009, 14:31
verwijderd
Verstuur privé bericht

Judo, deel 1

Als kind en puber heb ik 10 jaar gejudoot. Onlangs bedacht ik dat het een goed idee was om dat weer te gaan doen. Het is weliswaar een vechtsport, maar een hele vriendelijke en dat heeft me er altijd in aangesproken. En het grondgevecht, het ravotten, vond ik als kind erg leuk. Kortom, op zekere dag toog ik naar de lokale judoschool. Een vriendelijke dame aan de receptie verwees me door naar één van hun judoleraren, die mijn vragen kon beantwoorden. De judolereraar bleek een aantrekkelijke jongedame van midden 30 en ze stelde zich voor als Marijke. Ze droeg een smetteloos wit judopak met een zwarte band. Haar pak benadrukte haar vrouwelijke vormen, waarvan ik danig onder de indruk was. Zonder er iets tegen te kunnen doen belandde ik in mijn fantasie in een grondgevecht met haar en ik voelde meteen spanning in mijn kruis.”...en welke band had je toen je stopte met judo...” hoorde ik een vriendelijke vrouwenstem in de verte vragen. Ik schrok wakker uit mijn fantasie en stamelde: “Eeh,...br..bruin”, tegen Marijke. Ik vermande mijzelf om niet verder te fantaseren en we spraken af dat ik de eerstvolgende zaterdag om 1 uur op proef een les mee zou draaien.

Die zaterdag liep ik even voor enen de judoschool binnen en ging naar de herenkleedkamer. Wat me meteen opviel was dat er niemand was en er ook geen kledingstukken aan de haakjes hingen van mannen die zich al hadden omgekleed. Ik vermoedde dat mijn horloge voor liep en ik aan de vroege kant was. Ik kleedde me om. Wat onwennig ging ik naar de judozaal, de dojo. De schuifdeur zat dicht en erachter hoorde ik geen enkel geluid. Ik klopte aan en hoorde Marijke zeggen: “Kom binnen Jonah, ik verwachtte je al”. Ik schoof de deur open, stapte naar binnen en zag haar staan. “Wat een heerlijke meid”, dacht ik en werd een beetje nerveus. Ze stelde voor om te starten met een judopartij om te zien wat ik er nog van kon en wist. We pakten elkaar vast bij de kraag en de bovenkant van de mouw, waardoor onze jassen losser gingen zitten. Tot mijn stomme verbazing had Marijke geen shirt aan onder haar jas, haar prachtige borsten werden deels ontbloot en mijn aandacht was meteen afgeleid. Zij maakte er gretig gebruik van door me in een boog op de grond te werpen en me aansluitend in een houdgreep te nemen. Ze zat schrijlings op me, met haar kruis op het mijne en voorovergebogen hield ze mijn bovenlichaam vast en op de mat gedrukt, terwijl ze haar hoofd in mijn nek begroef. Het voelde heerlijk, zoals ze met haar lichaam het mijne bedwong, ik kon geen kant op. Zonder er iets tegen te kunnen doen kreeg ik een enorme erectie. Ik voelde tevens dat ik ging blozen en het kon niet anders, dan dat Marijke mijn harde pik ook voelde.

Toen ik iets wilde uitbrengen van een excuus voelde ik iets warms en nats bij mijn oorlel. Ze likte en sabbelde aan mijn oor! “Zo te voelen”, en ze drukte haar onderlijf nog steviger tegen het mijne, “bevalt de proefles je wel”. Ik mompelde instemmend en pakte met twee handen haar zalige billen van achteren vast en ze begon op me te rijden. Met haar mond sabbelde ze uitgebreid verder aan mijn oor en in mijn nek, langzaam ging het over in kussen en ging haar mond richting de mijne. Onze lippen vonden elkaar, onze tongen ook en we begonnen hartstochtelijk te tongzoenen. Onze handen begonnen te zwerven over onze lijven. We zoenden steeds steviger, we reden steeds wilder en harder en onze handen waren overal. We kreunden beiden van genot en van verwachting...

Ik besloot dat het tijd werd om uit haar houdgreep te komen en maakte een brug met mijn lijf en gooide haar van me af en op haar rug. Ik ging schrijling op haar zitten en trok haar judojas open en uit. Ik keek vol bewondering naar haar heerlijke volle tieten, waarvan de tepels keihard overeind stonden. Het was tijd voor veel meer actie en ik stroopte haar judo broek van haar billen en benen, ze bleek ook geen onderbroek aan te hebben, er kwam een prachtig kaal geschoren kutje tevoorschijn, glinsterend van het geil. Ik dacht dat ik gek werd. Ik ontdeed me als de wiedeweerga van mijn eigen judopak en ging op mijn knieën tussen haar benen zitten. Eerst zoenden we weer als gekken, maar al gauw dirigeerde Marijke mijn mond vriendelijk doch beslist naar haar tepels. Ik begon er aan één te likken en te zuigen, haar andere tepel nam ik tussen duim- wijsvinger en kneep erin en trok eraan. Haar tieten voelden zalig en ik wisselde het likken, zuigen en knijpen van de ene naar de andere. En weer begon ze mijn mond te dirigeren, dit keer in de richting van haar onderlichaam. Ik maakte lange natte halen met mijn tong van haar tieten naar haar navel en vandaar lager. Zittend tussen haar benen, pakte ik haar bij haar knieholten vast en duwde haar benen verder uit elkaar. Ik keek naar beneden naar haar prachtige kletsnatte kale kut. Ik startte weer met mijn tong bij haar navel en daalde af, beneden gekomen zette ik mijn mond vol op haar kruis en zoog haar geil naar binnen, ze smaakte fantastisch. Met mijn tong duwde ik haar schaamlippen verder uiteen en begon aan haar klit te likken en te sabbelen. Tegelijkertijd begon ik haar met twee vingers tegelijk te vingeren, afwisselend draaide ik ze rond en stootte ermee in haar geile neukgat. “Ga door!!” kreunde Marijke, “maak me klaar”. Ik bleef haar klit bewerken met mijn tong en begon tevens met mijn duim haar anus te strelen, eerst zacht om te merken of ze het OK vond, toen harder want ze kreunde bemoedigend. Haar onderlijf begon langzaam maar zeker onbedaarlijk te schokken. “Ik ga-a zo ko-omen, ga-a zo ko-omen”, bracht ze hijgend uit. Voor mij was dit het moment om mijn duim volledig in Marijke’s kontje te duwen, haar kutje hard met mijn vingers te neuken en stevig op haar klit te zuigen. “Ooooooh aaaaaah”, hoorde ik haar roepen terwijl ze klaarkwam. Gretig ving ik haar geil op met mijn mond. Langzaam trok ik mijn handen en mond terug en kwam overeind. Gelukzalig keek Marijke me aan en zei: “Het grondgevecht ben je nog niet verleerd, zulllen we verder gaan?”

Wordt vervolgd

Patricia1964 Geplaatst op 18-11-2009, 14:52
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik kijk al uit naar deel 2

heb de hoofdprijs al 
jonah1966 Geplaatst op 18-11-2009, 15:28
verwijderd
Verstuur privé bericht

Op 18-11-2009, 14:52 Patricia1964 schreef:
Ik kijk al uit naar deel 2

Daar ga ik mijn best voor doen! Ik wacht even geduldig op reacties, suggesties, kritiek etc. en dan schrijf ik weer verder. Je commentaar is inspirerend

Nefra Geplaatst op 18-11-2009, 19:51
user icon
verwijderd
Verstuur privé bericht

In afwachting van het volgende geil verhaal van Jonah  

De hoogste staat van menselijke Liefde is…de eenheid van één ziel in twee lichamen!” 
Tinkerbelletje Geplaatst op 18-11-2009, 19:56
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Nefra, van deze aap wordt  ik nou niet echt geil.

Pixie Power 
Spacemonkey Geplaatst op 18-11-2009, 20:00
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 18-11-2009, 19:56 Tinkerbelletje schreef:

Maar Kong is wel een schatje hoor

in the game of thrones you win or you die.. 
Nefra Geplaatst op 18-11-2009, 20:01
user icon
verwijderd
Verstuur privé bericht

Op 18-11-2009, 19:56 Tinkerbelletje schreef:

Was nu ook niet de bedoeling hoor Tinkje ..
Gewoon grappig vond ik  

De hoogste staat van menselijke Liefde is…de eenheid van één ziel in twee lichamen!” 
Tinkerbelletje Geplaatst op 18-11-2009, 20:07
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Op 18-11-2009, 20:01 Nefra schreef:
[...]

Was nu ook niet de bedoeling hoor Tinkje ..
Gewoon grappig vond ik  

Weet ik toch.

Pixie Power 
Tinkerbelletje Geplaatst op 18-11-2009, 20:08
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Op 18-11-2009, 20:00 Spacemonkey schreef:
[...]

Maar Kong is wel een schatje hoor

Donkey Kong?

Pixie Power 
Nefra Geplaatst op 18-11-2009, 20:11
user icon
verwijderd
Verstuur privé bericht

Op 18-11-2009, 20:08 Tinkerbelletje schreef:
[...]

Donkey Kong?

Nou Tinkje .. vind wel dat Aapje toch iets meer heeft dan Kong  

jonah1966 Geplaatst op 18-11-2009, 20:38
verwijderd
Verstuur privé bericht

Bedankt voor je reactie!

Ik weet alleen niet zo goed of ik nog wel durf   Bedoel je dit als aanmoediging, als suggestie voor een extra hoofdpersoon, als wie me te wachten staat als ik het waag deel 2 te schrijven of anderszins  

Jonah

waarheenvoor Geplaatst op 18-11-2009, 20:42
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Nefra,

I love your humor.

vrienden willen alleen maar de bal 
chickie1984 Geplaatst op 19-11-2009, 00:18
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

oef weer zoon lekker verhaal, gewoon zin in judo gekregen...

Nefra Geplaatst op 19-11-2009, 00:20
user icon
verwijderd
Verstuur privé bericht

Op 18-11-2009, 20:38 jonah1966 schreef:

Bedankt voor je reactie!

Ik weet alleen niet zo goed of ik nog wel durf   Bedoel je dit als aanmoediging, als suggestie voor een extra hoofdpersoon, als wie me te wachten staat als ik het waag deel 2 te schrijven of anderszins  

Jonah

Als aanmoediging  
Heb je verhaal zelfs niet gelezen  

Patricia1964 Geplaatst op 19-11-2009, 19:54
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

na een dag afwezig te zijn geweest kom ik hier kijken of het 2e deel toch nog geplaatst is. Niet dus...
Heb je je nou echt laten afschrikken?

heb de hoofdprijs al 
jonah1966 Geplaatst op 19-11-2009, 20:45
verwijderd
Verstuur privé bericht

[Heb je je nou echt laten afschrikken?

Is de paus katholiek?

Zie nieuwe post in Huiskamer: Judo deel 2